.

.

23.01.2012

Teatrul si viata...


Teatrul poate aseza lucrurile si oamenii intr-o lume mai buna.
Ramane sa vrei sa descoperi acest adevar.
Nu putem trai unii fara ceilalti.
Invatam sa fim cavaleri ai prieteniei, ai increderii, ai puterii de sacrificiu.
Impreuna invatam sa cunoastem lumea pretuind-o, iubind-o.


De-a lungul carierei de actor am jucat numeroase roluri care m-au maturizat si intrand in pielea personajelor am incercat sa imprim un pic din personalitatea mea imprumutand in acelasi timp anumite trasaturi care m-au ajutat sa ma formez ca un om integru si complet de-a lungul vietii...

Am incercat sa ma ghidez, asa cum  Platon definea tocmai in Antichitate, dupa cele 3 mari principii: Adevarul, Binele si Frumosul.
Astfel, pe parcursul anilor, m-am numarat printre personajele din:


OMUL INVIZIBIL...





ROMEO SI  JULIETA...




CROITORASUL CEL VITEAZ...


SAREA IN BUCATE...



POVESTEA PROSTIEI...



BARONUL  MUNCHAUSSEN.....





FATA MORGANA...


IORGU DE LA SADAGURA...

TALHARUL...

VREMEA VREMUIESTE...


si multe alte personaje cu care m-am identificat.....

Dar cel mai complet rol este acela de tata si sot: